Ziraat bankası bölgesinde hamile bir kediye araba çarpması sonucu yaralandı. Duyarlı vatandaşlar tarafından alınan yavru kesi sütle beslendikten sonra İnegöl Belediyesi Hayvan Barınağı yetkililerine haber verildi. Kısa sürede belirtilen yere gelen yetkililer kaza sonucu yaralanan yaralı kediyi tedavi etmek için barınağa götürüldü.
Vatandaşların ifadesine göre “Ziraat Bankası’nın yanındaki Huzur çay ocağının orda genelde gördüğümüz ve sevdiğimiz bir kedi. Bir-iki hafta hiç görünmedi. Saat 10 gibi çay içerken geldi ve bu haldeydi. Üstelik birçok yavru doğuracak kısa zamanda. Geç saat olduğundan veteriner bulamadık belediyenin veteriner hizmetlerini aradık 15 dakika içinde ekip geldi kediyi aldı götürdü onlar gelene kadar bizde sütle besledik. Gerçekten takdir edilecek bir hizmet ve bu hizmetten birçok vatandaşımız habersiz. “ dedi.






Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın