İnegölspor 2010-2011 sezonuna bugün merhaba diyor. Saat 16.30’da ilçe stadından gerçekleşecek sezon açılışının ardından Bordo Beyazlılar, Süper Ligin son şampiyonu ve bu yıl ülkemizi Şampiyonlar Liginde temsil edecek olan Bursaspor ile karşı karşıya gelecek. Sezon açılışı öncesi görüşlerini aldığımız Başkan Yusuf Şen, İnegölspor’a gönül veren herkesi saat 16.30’da İlçe Stadında davet etti. Bu yıl yeni bir takım oluşturduklarını ve geçen yılki kötü görüntüleri tekrar yaşatmak istemediklerini aktaran Şen, “Geçen yıl ne yazık ki son haftaya kadar çok ciddi sıkıntılar yaşadık. Geçen yıldan büyük dersler çıkarttık. Bu yıl hedefe oynayabilecek bir takım oluşturduğumuzu düşünüyorum. Güzel bir hazırlık dönemi geçirdik. Artık sezonu açıyoruz. Bu yıl sanırım en güzel sezon açılışını da İnegölspor yapıyor, zira Süper Lig Şampiyonunu misafir ediyoruz.” dedi. Bursaspor yönetimine ve teknik direktör Ertuğrul Sağlam’a sezon açılışında hazırlık maçı tekliflerini kabul ettikleri için teşekkür eden Yusuf Şen “Bu karşılaşma ile hem son Süper Lig Şampiyonunu İnegöllü sporseverlere izleteceğiz, hem de yeni takımımız taraftarımızın huzuruna çıkacak. Güzel, dostça bir karşılaşma olacağını ümit ediyorum.” şeklinde konuştu.