Yenice belediye başkanı Ramiz yiğit 2008 yılı yaz dönemi çalışmalarını dolu dolu geçirdiklerini söyledi. Yiğit özellikle bu yaz yapılan 1000 metreküplük su deposu ile parke taşı çalışmalarının tamamlanması ile birlikte bu sorunların tamamen çözüldüğü dile getirdi.
2008 yılı yaz döneminde hem altyapı hem de parke taşı döşemesinde önemli hizmetler yaptıklarını söyleyen yenice belediye başkanı Ramiz yiğit son olarak hizmete açılan 1000 metreküplük su deposu ile birlikte geride kalan 4,5 yılda beldede sorun bırakmadıklarını dile getirdi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın