Atatürk Havalimanında Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı İdari Menajeri Cenk Renda tarafından karşılanan Luka Zoric, burada kulübün resmi televizyonuna açıklamada bulundu.
Fenerbahçede olmaktan dolayı mutlu olduğunu ifade eden Luka Zoric, "Yeni oyuncularından kurulu bir takımız. Takımın başarısı için elimden geleni yapacağım. Savaşacağıma söz veriyorum" dedi.
Bu arada Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımının yeni isimlerden Nemanja Bjelica ve Linas Kleizada gün için de İstanbulda olacak.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın