Son günlerde artan terör olaylarını önlenmesi için karayolunda önlem alan polislere ziraat odası üyeleri ziyarette bulundu.
Bursa-Ankara karayolu üzerinde bulunan İnegöl'de son günlerde yaşanan terör olayları nedeniyle alınan önlemler artırıldı. Karayolunda 24 saat yol kontrolü yapan polis ekiplerine Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik ve yönetimi ikram bulundu. Amaçlarının moral vermek olduğunu ifade eden Çelik, "Ülkemizin bölünmez bütünlüğü ve vatandaşların güvenliği için İnegöl girişlerinde 24 saat görev yapan kolluk kuvvetlerini ziyaret ettik ikramlarda bulunduk, sohbet ettik. Amacımız İnegöl’de çiftçiliğin içinde olan yüz bin kişiyi temsilen askerimize polisimize moral vermek ve yanlarında olmak. Rabbim ülkenin her neresinde olursa olsun görev yapan kolluk kuvvetlerimizi askerlerimizi korusun “ dedi





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın