Ziyarete gençlik kollarının yanı sıra dernek başkanı Erdoğan Kızmaz’da katıldı.
BİRLİK VE BERABERLİĞE İHTİYACIMIZ VAR
Ziyarette yeni seçilen yönetimi tanıtan Erdoğan Kızmaz, “Biz tüm İnegöl’ü kapsayan bir yapıda üzerimize düşenleri yapmaya çalışıyoruz. Güzel etkinlikler yapıyoruz. Gençlik kollarımızı yeniden oluşturduk. Aramızda gençler olmalı ki sürdürebilirlilik olsun. Ülkemizin birlik ve beraberliğe daha fazla ihtiyaç duyduğu günleri yaşıyoruz. Enis Genci başkanlığında oluşan gençlik kolları yönetimimizde bundan sonra birlik ve beraberlik içerisinde çalışacak” dedi.
TUZAĞA DÜŞMEYİN
Kaymakam Ali Akça ise ziyaretten dolayı memnun olduğunu söyleyerek, “Manavlar dendiğinde benim aklıma çınar gelir, çınar dendiğinde de Osmanlı aklımıza gelir. Osmanlı burada filizlenen büyüyen ve dünyaya hükmeden bir devlettir. Bizim milletimiz değerlerine sahip çıkmayı ve sürdürmeyi kendisine görev edinmiştir. Ben gençlerin özellikle tarihe ilgi duymasını arzu ederim. Birlik beraberlik her zaman önemlidir. Buna sahip çıkmalıyız. Bunun teminatı da gençlerimizdir. Terör saldırıları ve alçakça bombalar birlik ve beraberliğe vurulan darbelerdir. Ama bizim insanımız bunların arka plandaki amacını sezme kabiliyetine sahip. İnşallah gençlerimizde bu saldırıların arka planlarını görerek tuzağa düşmezler.” Şeklinde konuştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın