Seçim çalışmalarını STK ziyaretleri ile sürdüren Belediye Başkanı ve AK Parti Belediye Başkan adayı Alinur Aktaş, önceki akşam İlçe Başkanı Bülent Temelli, yönetim kurulu üyeleri ve bazı meclis üyelerinin katılımıyla Posoflular Derneği’ni ziyaret etti.
10 yıldır ekip arkadaşlarıyla birlikte Belediye Başkanlığı görevini icra ettiğini hatırlatan Alinur Aktaş, “Öncelikle bize bu görevi layık gören genel başkanımıza, hemşerilerimize teşekkür ediyorum. 10 yıldır samimiyetle, gayretle gecemizi gündüzümüze kattık. Ama Allah’a hamdolsun gerçekten İnegöl’ün vizyonunu değiştirecek, İnegöl’ün önünü açacak çok önemli çalışmalara, çok önemli projelere imza attık. Benim meclis üyelerim var, ilçe yöneticilerim var, hanım kollarım, gençlik kollarım, mahalle başkanlarım var. Biz bir kadroyuz. Hepimizin bu çorbada tuzu var ve gerçekten güzel işler yaptık. Ama takdir edersiniz ki bir yerel seçim sürecine daha geldik. 46 çalışma günü var seçimlerle ilgili. Biz Belediye olarak iktidarda olduğumuz için yaptıklarımızı anlatıyoruz. Diğer siyasi partilerden aday olan arkadaşlarımız da iyi niyet ve samimiyetle yapılanları eleştirecek, bundan sonra eğer seçilirlerse kendi yapacaklarını anlatacaklar. Bu konuda kendilerine büyük saygı duyduğumuzu ve hodri meydan diyecek kadar da rahat olduğumuzu ifade ediyorum. Belediyecilik bizim işimiz. Biz bu işe aşığız. Biz bu işle alakalı çok tecrübeliyiz. Çünkü bizim İstanbul gibi bir şehrin makus talihisin değiştirmiş, o susuz İstanbul’u sulara gark etmiş ve bunun yanında da İstanbul’un o köy görüntüsündeki ilçelerini, beldelerini modern şehirlere dönüştürmüş çok tecrübeli bir Genel Başkanımız var” açıklamalarında bulundu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın