İnegöl’de terör örgütü PKK’yı protesto gösterileri sırasında bir vatandaşın araç konvoyunda yaptığı ilginç protesto dikkat çekti. Aracıyla konvoya katılan vatandaş, sürekli aracında bulunan oltasını aracın üzerine takıp oltanın ucuna da Türk bayrağı astı. Konvoya bu şekilde katılan vatandaş, “Bugün oltalarımızı vatan için, bayrak için, şehitlerimiz için açtık” dedi.