30 martta yapılan yerel seçimlerde 3. kez inegöl belediye başkanı olan Alinur Aktaş Verdiği teşşekür yemeğiden yeni belediye başkan yardımcılarını açıkladı
 
Teşekkür yemeğinde teşkilatına teşekkür eden başkan Aktaş, yeni belediye başkan yardımcılarının eski Tahtaköprü belediye başkanı olan Eşref Yiğit ile Talper Taban'ın olduğunu artık söyledi.
Yeni bir sistem kurmaya çalıştıklarını ifade eden Aktaş artık köylere ve beldelerede hizmet edeceklerini bu yüzden köylerden ve beldelerle alakalı tüm çalışmalarını Eşref Yiğit'in takip edeceğini Yenice'ye batı Kurşunlu bölgesinede doğu şantiyesi kuracaklarını ifade etti.