İnegöl Berberler ve Kuaförler Odasının düzenlediği “Geleceğimiz için bir fidan dikin” sloganıyla oluşturulan hatıra ormanına 635 adet ağaç dikildi.

 

Dün saat 12.30’da Hamzabey yolu üzeri kum ocağı mevkisin de gerçekleşen programa , Belediye Başkan Yardımcısı  Adil Kansu Esnaf Kefalet Koop. Başkanı Orhan Tanhan ve yönetim kurulu üyeleri Bakkallar Odası Başkanı Hakan İnkaya, Bursa Kuaförler Odası Başkanı İlker Hüseyin Tan, Manav Türkmen Derneği Başkanı Erdoğan Kızmaz ve yönetim kurulu üyeleri, Ortaköy İlköğretim Okulu Müdürü Necati Küçükoğlu, Orman İşletme Müdürü Muhammed Çolak, İnegöl Berberler ve Kuaförler Odasına kayıtlı kuaför ve üyeler aileleriyle birlikte ağaç dikim işlemi gerçekleştirildi.