Bölgesel Amatör Lig’de şampiyon olarak TFF 3. Lig’e yükselen Fethiye İdmanyurdu, maddi destek bulamadığı gerekçesiyle ligden çekilme kararı aldığını açıkladı.

RESMİ AÇIKLAMA YAPILDI

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, 1973’te Fethiye Mahallesi’nde kurulan Fethiye İdmanyurdu’nun bir semtin inancını, gençliğini ve tutkusunu sahaya yansıtarak son yıllarda başarı hikayesi yazdığı belirtildi.

Amatör Lig’de 2021-2022 sezonunda şampiyon olarak Süper Amatör Lig’e yükselen Fethiye İdmanyurdu, 2023-2024 sezonunda Süper Amatör Lig’de de şampiyon olup Bölgesel Amatör Lig’e adım atmıştı. Bu sezon Bölgesel Amatör Lig’de de şampiyon olarak 3. Lig’e yükselen kulüp, profesyonel liglerde yer alabilmek için maddi destek arayışına girdi.

'ÇAĞRILARIMIZ CEVAPSIZ KALDI'

Kulüp açıklamasında, 'Ülkemizde profesyonel liglerde mücadele edebilmek, sadece futbolcu teriyle değil, güçlü bir altyapı, sağlam bir ulaşım ağı, sürdürülebilir maddi kaynaklar ve en önemlisi yerel yönetimlerin desteğiyle mümkündür. Bizler, bu zorlu yolda daha ileriye gidebilmek için elimizden geleni yaptık. Maalesef çağrılarımız cevapsız kaldı. Biz bu şehri ve bu semti onurlandırmak için sahaya çıktık ama ne yazık ki arkamızda durması gereken eller bize dönmedi.' ifadelerine yer verildi.

Açıklamanın devamında, 'Bu sebeple, derin bir üzüntüyle bildiriyoruz ki Fethiye İdmanyurdu Spor Kulübü, 3. Lig’den çekilme kararı almıştır.' denildi.