Okul çok amaçlı salonunda, Sabah 10.00 ile 16.00 saatleri arasında gerçekleştirilen Kan Bağışı Kampanyasına okul öğretmenleri, öğrenci velileri ile beraber, Okulu Müdürü Yılmaz Şimşek ve Müdür Yardımcıları katıldı. Geleneksel hale getirdikleri kan bağışı kampanyasının bu yıl ikincisi düzenlediklerini ifade eden Okul Müdürü Yılmaz Şimşek, geçen yıl 37 ünite kan toplanırken bu yıl 50 ünite kan toplandığını söyledi. Hacer Salih Yıldız İlköğretim Okulunda toplumsal yardımlaşma ve dayanışmanın güzel bir örneğini gerçekleştirdiklerini ifade eden Yılmaz “Okulumuzda sosyal sorumluluk projesi doğrultusunda geleneksel hale getirdiğimizi Kan Bağışı Kampanyamız Okulumuzun Çok Amaçlı Salonunda saat 10.00 ile 16.00 arasında yapıldı. Kan Bağışı Kampanyası öncesinde okul idaresi ve okul aile birliği tarafından velilerimiz konu ile ilgili gerekli bilgiler verilmişti. Okulumuzun içinde ve dışında bununla ilgili afişler asıldı. Velilerimiz ve öğretmenlerimizde severek bu Kan Bağışına katılıyorlar. Kampanyaya katılarak Kızılay’a kan veren herkese teşekkür ediyorum. Bu kan bağışı kampanyasını okulumuzda her sene düzenlemeye devam edeceğiz. Okulumuz aynı zamanda Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından başlatılan 'En Temiz Okul' yarışmasında beyaz bayrak almayı hak kazandı. Önümüzdeki Cuma günü İl Sağlık Müdürlüğünde düzenlenecek olan törende beyaz bayrağımızı alacağız. Okulumuzda önümüzdeki Pazar günü velilerimize ve öğretmenlerimize 'Eğitimde Kaliteli Tekniklerin Kullanımı' konulu seminerler vereceğiz. Yaptığımız ve yapacağımız etkinliklerle velilerimizi okullarıyla daha fazla ilgilenir hale getireceğiz.”şeklinde konuştu.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın