Reklam Alanı
İNEGÖL’DE KAYIP KÖPEK DEMİR ARANIYOR
İnegöl’ün Sırnaz Köyü'nde yaşayan Savaş Bayhan, Demir isimli Anadolu Çoban köpeğinin bir haftadır kayıp olduğunu duyurdu. Köpeğin çalınmış olabileceğinden şüphelenen Bayhan, hayvanı bulana 5 bin TL ödül vereceğini açıkladı.

Savaş Bayhan, köpeğiyle ilgili şu açıklamada bulundu:
"Demir, 3 yıldır evimizde beslediğimiz bir hayvan. Normalde dışarı çıkıp kendi başına kaybolan bir köpek değil. Bir haftadır haber alamıyoruz. Çalınmış olabileceğini düşünüyoruz. Bizim için çok değerli, ailemizin bir parçası."

Reklam Alanı
Kaybolan köpeği bulup sahibine teslim eden kişiye 5 bin TL ödül verilecek. Demir’i gören ya da bulanlar, 0536 015 17 01 numaralı telefondan Savaş Bayhan’a ulaşabilir.
Reklam Alanı





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın