Yerel seçimlere ayılı günler kala adayların çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Dün akşam süper kanal ekranlarında yayınlanan habertesi programına konuk olan demokrat parti il genel meclis üye adayı Ahmet uğur çiftçilerin yararlanacağı 2 projeye öncelik vereceğini ifade etti. Uğur öncelikle İnegöl’de yem fabrikası kurmaya çalışacaklarını söylerken kulaca girişinde bulunan alanıda çiftçi pazarı olarak değerlendirmeyi düşündüğünü dile getirdi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın