İlçe milli eğitim müdürü Mehmet baştürk yaptığı açıklamada velilere öğrenci kayıtlarıyla ilgili uyarılarda bulundu..baştürk artık adrese dayalı sistemle kayıtların yapıldığını söylerken ilköğretim okullarında öğrenci kayıtlarının da 30 temmuz’a kadar süreceğini ifade etti.

En iyi okul evine en yakın okuldur mantığıyla öğrenci velilerinin çocuklarının okullara kaydederken düşüncesiyle hareket etmelerini isteyen ilçe milli eğitim müdürü Mehmet baştürk bundan sonra öğrencilerin kayıtlarında adrese dayalı sistemle hareket edileceğini söylerken ilköğretim okullarından son kayıt tarihinde 30 temmuz olduğuna dikkat çekti.