Fenerbahçe'nin 2013-2014 sezonu Spor Toto Süper Lig şampiyonluk kupası, sarı-lacivertli kulübün müzesine teslim edildi.
Fenerbahçe Kulübü'nün internet sitesinden yapılan açıklamada, "11 Mayıs Pazar günü Stadımızda düzenlenen görkemli bir törenle Şampiyon Takımımıza verilen Kupa, Fenerbahçe Müzesinde kendisi için hazırlanan özel bölüme yerleştirildi. 19. Şampiyonluk Kupası, 2010-2011 Sezonunda kazanılan 18. Şampiyonluk Kupası ile birlikte sergilenmeye başlandı. 19. Şampiyonluk Kupası bugüne kadar Samandıra Can Bartu Tesislerimizde bulunuyordu" denildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.


Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın