Seçim çalışmaları kapsamında bugün Perşembe pazarında vatandaşlarla buluşan MHP İnegöl belediye başkan adayı Fikret Fidan’a bir basın mensubunun yüksek seçim kurulunun aldığı bir karar var bazı yerlerde afişler hala indirilmedi sorusuna cevap veren Fidan ”bu durumu saygısızlık olarak değerlendiriyorum, Hukuk devletinde yaşıyoruz, biz herkese şunu diyoruz anayasaya yönetmeliklere uygun her işi yapıyoruz. İdarecinin de yöneticinin de bu şekilde olması gerekir. Mademki demokrasi ile idare ediliyoruz, madem hukuk devletiyiz onlardan da kanunlara saygı bekliyoruz. Alınmış olan bir mahkeme kararı var. “dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın