Yenice Belediye Başkanı ve Yenice tv Sahibi Ramiz YİĞİT geçtiğimiz günlerde televizyonumuz haberlerine atıfta bulunarak yenicedeki çöplüğü savunmuş "çöplüğü çöplükte çekerseniz tabii ki pis olur, çöplüğü karıştırmak kedinin köpeğin işi görüyorumki Süper Kanal' da bu işe başlamış, yöneticilerine Allah'tan Hidayet Diliyorum" Diye Konuşmuştu...İşte Genel Müdürümüz Fikret Bayramın Başkan Yiğit' e Cevabı....