Takımın gidişatı hakkında konuşan Gençlergücü Yönetim Kurulu Üyesi Kamuran Balkan “Genç takımımız zorlu bir grupta mücadele etmesine rağmen 5 maçta 4 galibiyet aldı. Amacımız grupta ilk ikiye kalıp gruptan çıkarak Türkiye şampiyonasına katılma hakkı elde etmek için mücadele edeceğimiz play-off gruplarına kalmak. Cuma günü İnegöl’de Dikkaldırımspor ile karşılaşacağız. Hedefimiz sahadan galibiyetle ayrılmak. Maçı kazanacağımıza inanıyorum, Oyuncularımıza güveniyorum” dedi.