Takımın gidişatı hakkında konuşan Gençlergücü Yönetim Kurulu Üyesi Kamuran Balkan “Genç takımımız zorlu bir grupta mücadele etmesine rağmen 5 maçta 4 galibiyet aldı. Amacımız grupta ilk ikiye kalıp gruptan çıkarak Türkiye şampiyonasına katılma hakkı elde etmek için mücadele edeceğimiz play-off gruplarına kalmak. Cuma günü İnegöl’de Dikkaldırımspor ile karşılaşacağız. Hedefimiz sahadan galibiyetle ayrılmak. Maçı kazanacağımıza inanıyorum, Oyuncularımıza güveniyorum” dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın