İnegöl’e bağlı Oylat yolu üzerindeki karayolları şantiyesinden 150 litre mazot çalan 2 şahıs, jandarmanın amansız takibi sonucunda yakalandı.

Edinilen bilgilere göre; geçtiğimiz akşam saatlerinde, vatandaşın ihbarı üzerine hareket geçen Jandarma ekipleri, Karayolları şantiyesindeki kepçenin deposundan mazot çaldıkları bildirilen aracı takibe aldı.

Jandarma ekiplerinin titiz operasyonu sonucunda başlayan kovalamaca Deydinler köyünde son buldu. Deydinler köyünde durdurulan araçtaki K.K. ve M.D. isimli şahıslar yakalanarak, gözaltına alındı.

Hırsızların aracında yapılan arama da araç bagajında 150 litre mazotun bulunduğu 3 adet bidon ele geçirildi.

Mazot hırsızları dün jandarma ekipleri tarafından adliyeye çıkarıldı.