Gençgazete’nin gönüllü muhabirlerinden Bekir Hamlakay çevre kirliliğine yönelik başlattığı mücadeleyi sürdürüyor. Özellikle ormanlık alanlarının yeterince korunmadığından yakınan Hamlakay, ilçe genelinde çöp ve temizlik kültürünün henüz oluşmadığını kanıtlamak amacıyla dün İnegöl Kaymakamlığı’nın olduğu hükümet binasındaydı. Şikayetler üzerine adliyenin bulunduğu 3. kata çıkan Hamlakay, vatandaşların kullandığı WC’lerin içler açısı görüntüsünü çektiği fotoğraflar ile belgeledi. Hükümet binasının çok hor kullanıldığını ve buna devletin de seyirci kaldığını söyleyen Hamlakay, “Maalesef gördüğüm manzaralar karşısında şoke oldum. Özellikle WC’ler kullanılamaz haldeydi. İçerisini pislik götürüyordu ve ağır bir koku vardı. İnsanlara buraya nasıl girdiklerini sorduğumda hepsi bize mecbur kaldıklarını anlattılar” dedi. Yine yasak olmasına karşın bina içerisinde sigara içildiğini ve pencereden izmaritlerin atıldığını da anlatan Hamlakay, çektiği fotoğraflarıyla da bunu belgeledi. Artık birilerinin bu görüntülere son vermesi gerektiğinin altını çizen Hamlakay, “Öğrendiğim kadarıyla adliye sarayının yapılması bekleniyormuş. Ancak bu mazeret değil. Adliye buradan taşınsa bile burada başka birimlerin hizmeti devam edecek. Bu nedenle binanın elden geçirilmesi ve tadilatın hemen başlatılması gerekiyor. İnegöl Kaymakamımız Durmuş Gençer’in harekete geçerek duruma el koymasını bekliyoruz” dedi.