Anavatan partisi ilçe başkanı Mustafa güden yaptığı açıklamada önce peşe peşe gelen zamlar ve ekonomideki kötü tablo karşısında hükümete yüklendi. Ardından da İnegöl belediyesinin yaptığı çalışmaları eleştirdi.güden belediye şu ana kadar kalıcı bir hizmete imza atamadı dedi..
Anavatan partisi ilçe başkanı Mustafa güden ekonomide yaşanan olumsuz tablo nedeniyle AKP hükümetine yüklendi. Başbakan Erdoğan vatandaştan 3 yıl istedi 6 yıl geride kaldı değişen bir şey yok dedi.
Güden daha sonra ise İnegöl belediyesine yüklendi. Ve yapılan çalışmaların yeterli olmadığını ifade etti..
.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın