Belediye Başkanı Alinur Aktaş, yakın bir zamanda yıkılacak olan Huzur Evi binasına ilişkin açıklama yaptı.
YENİ BİNA İÇİN İHALE ÇARŞAMBA GÜNÜ
Huzur evi binasının 40 yıllık olduğunu ifade eden Aktaş, “Huzur Evimiz 40 yıllık. Artık çok yaşlı bir huzur evi. Huzur evimizi çok yakında yıkıyoruz. Çarşamba günü ihalesi olan Yeniceköy’de çok muazzam bir huzur evi yapılacak. Hayırsever Mehmet Göztepe marifeti ile yapılacak bu huzur evi. Yeni huzur evimizde yaşlılarımızı ağırlayacağız” dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın