İnegöl’de Süleymaniye Mahallesi’nde yürütülen müteahhitlik çalışmaları sırasında şebeke hattına zarar verildi. Bu nedenle, 14.00-18.30 saatleri arasında bölgede su kesintisi yaşanacak.
Kesintiden etkilenecek bölgeler arasında Osmaniye ve Burhaniye Mahalleleri de bulunuyor. BUSKİ, vatandaşları bu süre zarfında su kesintisine karşı hazırlıklı olmaları konusunda uyardı. Yetkililer, çalışmanın tamamlanmasının ardından suyun tekrar akışa geçeceğini ve kesintinin en kısa sürede giderileceğini belirtti.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın