İnegöl’de gece saatlerinde meydana gelen kazada, kaldırıma çarpan otomobilin sürücüsü aracını bırakıp olay yerinden uzaklaştı. Sürücü, polis ekiplerinin yaptığı kamera incelemesiyle tespit edildi.
Kaza, saat 04.00 sıralarında Mahmudiye Mahallesi Ertuğrulgazi Caddesi’nde meydana geldi. Enes A. yönetimindeki 16 BIM 559 plakalı otomobil, sürücüsünün kontrolünden çıkarak yol kenarındaki kaldırıma çarptı. Kazada araçta hasar oluşurken, sürücü aracını kontrol ettikten sonra olay yerinden ayrıldı.
POLİS KAMERALARDAN TESPİT ETTİ
Sabah saatlerinde kazalı aracı gören vatandaşlar durumu polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen trafik ekipleri, çevredeki iş yerlerine ait güvenlik kameralarını inceleyerek sürücüyü tespit etti. Kaza yerine çağrılan sürücünün yapılan kontrolde ehliyetsiz olduğu belirlendi.
Ehliyetsiz araç kullandığı tespit edilen sürücüye 23 bin 437 TL idari para cezası uygulandı. Kaza anının bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdığı öğrenildi.
Polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı.






Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın