ÖĞLE YEMEĞİ SONRASI RAHATSIZLANDILAR
İnegöl İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'nde (2. OSB) bulunan fabrikada çalışan işçiler, öğle yemeğinin ardından mide bulantısı ve karın ağrısı yaşamaya başladı. Kısa sürede şikayetlerin artması üzerine işçiler kendi imkânlarıyla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdu.
TEDAVİ ALTINA ALINDILAR
Yaklaşık 30 işçi, hastanede tedavi altına alındı. Yapılan ilk müdahalenin ardından işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın