OTOMOBİL BİSİKLETE ÇARPTI
İnegöl'de meydana gelen trafik kazasında bir bisiklet sürücüsü yaralandı. Olay,Kemalpaşa Mahallesi Gelincik Sokaküzerinde yaşandı. Edinilen bilgilere göre,İbrahim B. (28)yönetimindeki16 BBL 465plakalı otomobil, Gelincik Sokak üzerinde seyir halindeyken aynı yönde ilerleyenTurgay G. (55)idaresindeki bisiklete çarptı.
Çarpmanın etkisiyle yere savrulan bisiklet sürücüsü yaralandı.
YARALI HASTANEYE KALDIRILDI
Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerinepolis ve 112 acil servis ekiplerisevk edildi.
Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından yaralıTurgay G.,İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi’nekaldırılarak tedavi altına alındı.
POLİS İNCELEME BAŞLATTI
Kazayla ilgilipolis ekipleri olay yerinde inceleme başlattı.Araç ve bisiklet çekilerek yol trafiğe yeniden açıldı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın