Edinilen bilgilere göre, olay Çayyaka Mahallesi’ndeki bir şeftali bahçesinde yaşandı. Bahçede çalışmakta olan Sebahattin A. (71), şeftali toplamak amacıyla ağaca çıktı. Ancak dengesini kaybeden yaşlı adam, yaklaşık 3 metre yükseklikten yere düştü. Yaralanan Sebahattin A., yakınlarının yardımıyla özel araçla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan adamın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili jandarma ekipleri tarafından soruşturma başlatıldı.