Kafkasspor Başkanı Nedim Sevim Perşembe Günü Oynayacakları Kurtuluş Maçında 3 Puandan Önce Centilmenliğin Ön Plana Çıkmasını İstedi .Sevim Sonuç Ne Olursa Olsun Kazanan İnegöl Futbolu Olsun Diye Konuştu
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın