30 günlkük antalya kampını değerlendirerek söze başlayan teknik direktör levent devrim yaptığımız transferlerde yerinde kendi evimizdeki ilk maçı kazanıp iyi bir başlangıç yapacağız diye konuştu.

Devrim ayrıca kaptan kemal’ede övgüler yağdırarak kendisi saha içinde bana çok yardımcı oluyor dedi.