İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine yakınını tedavi ettirmek için gelen bir kişi doktor ile henüz nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı tartışmaya başladı.
Tartışmanın büyümesi üzerine olaya güvenlikçiler de dahil oldu.
Doktorun beyaz kod vermesi ile birlikte acil servise emniyet ekipleri geldi.
Emniyet ekipleri ise hasta yakınını gözaltına aldı.
O anlar ise amatör kamera tarafından kaydedildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın