Düzenlenen yemeğe inegölspor futbolcularıda katıldı.

İnegölspor eski kulüp başkanları çiçek ızgara 2 inegöl köftecisinde düzenlenen nostalji gecesinde bir araya geldiler. Düzenlenen yemeğe inegölsporlu futbolcuların yanısıra inegölsporlu yöneticiler katıldı.

Düzenlenen yemekte inegölspor eski başkanlarınından varol sarılar, belediye başkanı alinur aktaş ve kulüp başkanı nihat kuyumcu gecenin önemine dair birer kısa konuşma yaptılar.