17 ilçeden 51 ekibin katıldığı yarışmanın ödülünü mili eğitim müdürü mehmet baştürk bursa valisi şehabbetin harput’un elinden aldı.
Milli eğitim bakanlığının düzenlediği en iyi kurum ve en iyi ekip kategorisinde bursa’da 51 ekip arasından 2. Olan ilçe milli eğitim müdürlüğü ödülünü uludağ üniversitesi fethiye kültür merkezinde düzenlenen ödül töreninde vali şehabettin harput’un elinden aldı.
Konuyla ilgili basın toplantısı düzenleyen, ilçe milli eğitim müdürü mehmet baştürk, il milli eğitim müdürlüğü’ne gönderilen ilk üç raporun il kalite kurulu tarafından inlendiğini ve inegöl ilçe milli eğitim müdürlüğünün bursa 2.olduğunu söyledi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın