Antalya’da hazırlıklarını sürdüren İnegölspor, ilk hazırlık maçında 3.Lig ekiplerinden Silivri’ye 1-0 kaybetti.
 
Teknik Direktör İsmail Güldüren karşılaşmaya 2 farklı takımla çıkarken; yeni transferler Mümin ve Erdinç de 45 dakika görev aldı.
 
Temsilcimiz Çarşamba günü 2.hazırlık maçını oynayacak.