İnegölspor, kendi sahasında Sarıyerspor’u ağırladığı maçta hakem Eren Özyemişçioğlu’nun verdiği kararlar nedeniyle büyük tepki gösterdi. Müsabakanın ilk yarısında verilen tartışmalı kararlar, özellikle İnegölspor cephesinde büyük rahatsızlık yarattı. Özellikle maçın 45. dakikasında İnegölspor’un attığı golün ofsayt gerekçesiyle iptal edilmesi, teknik heyeti çileden çıkardı. İnegölspor teknik heyeti, pozisyonun ofsayt olmadığını belirterek, hakem Özyemişçioğlu’na sert tepki gösterdi. Kameraların çektiği pozisyonda ofsayt olmadığını savunan teknik heyet, hakemden kulübeye dönmesi yönünde uyarı aldı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın