Şu anda YÖKten de bunun onaylandığının bilgisini aldım. Dolayısıyla yakında fakültemizde bu dersleri vereceğiz” dedi.
SALONLARIMIZI İNEGÖLLÜLERİN KATKILARI İLE YAPTIRDIK
Tezsiz Yüksek Lisansa, kamu kurumlarında ve özel sektörde çalışan 4 yıllık fakülte mezunlarının katılabileceklerini belirten Dekan Prof. Dr. İbrahim S. Canbolat, “Bu, Fakülte olarak topluma bir anlamda hizmet etkinliği olarak görülebilir. Onun dışında, akademik çalışma yapmak isteyenlere de, Tezli Yüksek Lisans eğitimlerini zaten vereceğiz. Bu ana bilim dalları için fakültemizin hemen yan bölümünde yerler yaptırdık. Devletten herhangi bir ödenek beklemeden, İnegölün katkısıyla mekanları yaptırdık. 3 seminer salonunda Yüksek Lisans derslerini yapacağız. Bu salonlarımızın iç tefrişini İnegöl Sanayici ve İş Adamları Derneği (İNSİAD) üstlendi. Onlara da ayrıca bu katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
ÖĞRENCİ YURDUNUN BİR AN ÖNCE YAPILMASINI BEKLİYORUZ
İnegöl İşletme Fakültesi öğrencileri için yaptırılması planlanan Öğrenci Yurdu ile alakalı da bilgi veren Dekan Prof. Dr. Canbolat, "Bu gün de bir kaç öğrenci velisinin serzenişleri ile karşılaştık. Geçen gün yurdu yapacak olan müteahhit firmanın yetkilisi ile görüştük. Türkiyede bürokrasinin işleyişine bağlı olarak ortaya çıkan bir kısım gecikmeler olduğunu söyledi. Öğrenci Yurdumuzun temeli bir an önce atılacak. Temennimiz, yurdumuzun kısa sürede yapılıp, öğrencilerimizin hizmetine sunulmasıdır. Gün veremiyorum. İnşallah önümüzdeki seneye yetişecek diye bekliyoruz” şeklinde konuştu.
Kaynak:Yıldırım Gazetesi





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın