FENERBAHÇE JOSE MOURİNHO İLE YOLLARINI AYIRDI: 15 MİLYON EURO TAZMİNAT
Fenerbahçe, teknik direktörJose Mourinhoile yollarını resmen ayırdı. UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turunda Benfica’ya 1-0 yenilerek turnuvaya veda eden sarı-lacivertliler, tecrübeli çalıştırıcıyla yollarını ayırma kararı aldı.
KULÜPTEN RESMİ AÇIKLAMA
Fenerbahçe’den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Profesyonel Futbol A Takımımızın 2024-2025 sezonundan itibaren teknik direktörlük görevini yürüten Jose Mourinho ile yollarımız ayrılmıştır. Kendisine bugüne kadar takımımız için verdiği emekler için teşekkür eder, gelecek kariyerinde başarılar dileriz."
15 MİLYON EURO TAZMİNAT
Kulüp, Mourinho’ya15 milyon euro tazminatödeyecek. Bu rakam, Avrupa futbol kamuoyunda da dikkat çekti.
MOURİNHO’NUN FENERBAHÇE KARNESİ
Portekizli teknik adam, Fenerbahçe’nin başında çıktığı62 maçta 37 galibiyet, 14 beraberlik ve 11 mağlubiyetelde etti.
ELEŞTİRİLER VE AYRILIK SÜRECİ
Mourinho, Benfica eşleşmesi öncesinde yaptığı açıklamalarda transferlerin gecikmesi nedeniyle yönetimi eleştirmişti. “Kulüp bu maçlar için ekstra çaba sarf etmedi. Eğer Şampiyonlar Ligi hayati öneme sahip olsaydı, farklı adımlar atılırdı” sözleri dikkat çekmişti.
Sarı-lacivertliler, Benfica’ya Kerem Aktürkoğlu’nun golüyle 1-0 mağlup olarak Devler Ligi’ne veda etmiş ve UEFA Avrupa Ligi’ne kalmıştı. Bu sonuç ayrılığın fitilini ateşlemiş oldu.
FENERBAHÇE’NİN YENİ YOL HARİTASI
Fenerbahçe yönetiminin kısa süre içinde yeni teknik direktör için harekete geçmesi bekleniyor. Taraftarlar, Avrupa Ligi ve Süper Lig hedefleri için kimin göreve geleceğini merakla bekliyor.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın