Temsilcimiz Kafkasspor sahasında Edirnespor’u ağırladı.
İlk yarısı 0-0 biten müsabakanın 57. Dakikasında Ömer Faruk Boz itiraz sonrası kırmızı kartla oyun dışında kaldı.
Rakibi karşısında 10 kişi kalan temsilcimiz 82. Dakikada Fevzi’nin penaltıdan attığı goller 1-0 geriye düştü.
Müsabakanın uzatma dakikalarında Uğurcan skoru 2-0 yaparak maçın skorunu tayin etti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın