Mahmut Esat Bey Caddesi üzerinde yapılan asfalt çalışmalarını yerinde inceleyen İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş burada yaptığı konuşmasında, mevcut İnegöl’deki çalışmalar başlığı altında 21 Aylık Acil Eylem planına aldığımız çalışmalardan biri de Mahmut Esat Bey Caddesinin yenilenmesidir. Olumsuz kış şartlarına rağmen Aralık ayından beri bu caddemizde ekiplerimiz yoğun bir çalışma gerçekleştirdi. Burası İnegölümüzün en önemli, en yoğun, en işlek caddelerinden biri. Çalışmalarımız esnasında halkımız, esnafımız bir takım sıkıntılar yaşadılar. Sabır ve anlayışları için kendilerine çok teşekkür ediyorum.dedi. Aktaş, burası en eski caddelerimizden biri olması sebebiyle alt yapı anlamında karışık ve zor bir cadde. Fevziye-Ulupınardan gelen, içme suyunu tüm ilçeye dağıtan ana hattımız bu caddeden geçiyor. Bu hat çok eski olduğu için sürekli arıza yapıyor ve sorun teşkil ediyordu. Bu hattı elden geçirip yeniledik. Bu caddemizde yıllardır diğer kurumların da çalışmaları sonucu alt yapıda oluşmuş bir keşmekeşlik vardı. Yaptığımız çalışma sonucunda tüm alt yapıda problemli olan yerleri değiştirdik. Burada alt yapı çalışmaları için Su İşlerimizin yaptığı çalışmaların toplam maliyeti yaklaşık 460 bin TLdir. Fen İşlerimizin yaptığı çalışmaların toplam bedeli de yaklaşık 750 bin TL dir. Su İşleri Müdürlüğümüz marifeti ile 1000 metre uzunluğundaki alanı elden geçirdik. Bu alanda Q 400lük polietilen ana hat borusu döşedik. Caddenin her iki tarafında q110luk PVC tali hat borusu yerleştirdik. Evsel bağlantıların bu tali hatta bağlantısı yapıldı. Tali hatların toplam boyutu 1800 metredir. Caddemizdeki tüm su altyapısını elden geçirip yenilemiş bulunuyoruz. Fen İşleri Müdürlüğümüz marifeti ile yaptığımız; Tretuar, parke ve bordür çalışmalarında da Caddemizde, 3300 m2 parke, 1500 metretül bordür çalışması gerçekleştirdik. Asfaltlama öncesi alt yapıdaki yağmur suyu menfezlerini yeniledik ve gerekli yerlere de ilaveler yaptık. Yeraltı çalışmalarımızın sonuçlanmasından sonra şimdi de caddemizde 3350 ton sıcak asfalt döküyoruz. Bunun Belediyemize maliyeti: 550 bin TL Dün itibari ile başladığımız asfaltlama çalışmalarımızı hafta sonuna kadar tamamlamayı planlıyoruz. Çalışmalarımızın cadde sakinlerimize ve kentimize hayırlı olmasını diliyorum.diye konuştu.