Süper Lig'in 26. haftasında TT Arena'da oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisi güvenlik gerekçesiyle ileri bir tarihe ertelendi.
İnegöl’den İnegöl Galatasaraylı Taraftar derneğinin organizasyonu ile 30 kişi dün İnegöl’den derbiyi Arena stadında maçı izlemek için yola koyuldular.
İstanbul’a gelip stattaki yerlerini alan taraftarlar yapılan “Güvenlik gerekçesi ile stadı boşaltın” anonsundan şok oldular.
30 taraftar maçın tatil haberinin gelmesinin ardından tekrar İnegöl’e dönüş için yola koyuldular.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın