İnegöl Uşaki Vakfı tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen Mezarcı Mehmet Efendi’yi anma programı bu hafta sonu İnegöl’de Kuğulu Park içerisinde gerçekleştirilecek.
Bu yıl 11.sini düzenledikleri etkinliğin daha önceleri Kocakonak köyünde düzenlendiğini ancak vatandaşların ulaşımda çektiği sıkıntıyı göz önünde bulundurarak İnegöl’de düzenlemeyi uygun gördüklerini belirten İnegöl Uşaki Vakfı Başkanı Rıfat Turgut, bütün ilçe halkını düzenledikleri programlara davet ettiklerini belirtti.
.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın