Uludağ Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Yahya Işık yazılı olarak yaptığı açıklamasında, sınava katılacak olan adayların kılavuz ve bilgi formu için 2 YTL ödeyeceklerini belirterek, “Adaylar sınav ücreti olarak ilgili bankaya 45 Ytl yatırmaları gerekiyor. Adayların ön lisans veya lisans mezunu olmaları veya öğrenci olanların 27 yaşından, ön lisans mezunları 25 yaşından büyük olmamaları gerekmektedir. Askerlik yapmakta olanlarından 21 Haziran 2008 tarihine kadar terhis olacaklarda başvuruda bulunabilirler. Sınavlar 3 Mayıs 2008 tarihinde OSYM tarafından yapılacaktır”dedi.