İnegöl ilçe merkezine inen yavru ayı, ormanlık alana salındı. Sinanbey Mahallesi'ne gece inen ve uyuşturucu iğneyle etkisiz hale getirilen 1,5 yaşındaki ayı, iş makinesiyle bir kamyona yüklendi.
İnegöl Belediyesi ekipleri tarafından Boğazova mevkisine götürülen hayvan, ormanlık alana bırakıldı.
Ekipler, ayının yanına yiyecek koydu.
Temizlik İşleri ve Fen İşleri müdürlükleri ekipleri ile veterinerlerin etkisiz hale getirdiği hayvanın, Boğazova mevkisinde doğal ortamına salındığını belirten Bayraktar, "Bu olayın gece yaşanması bizim için çok sevindirici. En azından çevrede insanların bulunmaması, rahat çalışmamızı sağladı" diye konuştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın