1,5 yıldır İnegöl'ün büyük umutlarla beklediği Büyükşehir yatırımları başladı. MERPA'da ve Beylik Hanı'nda çalışmalar geç kalınmış olsa da başlarken; Büyükşehir Belediyesi'nin verdiği sözden sonra tamamladığı ilk iş otobüs teslimi olacak.

 

Bugün tesislerde Recep Altepe'nin de katılımıyla İnegölspor otobüsü teslim edecek.