3 AYLARIN BAŞLANGICI OLAN VE PEYGAMBER EFENDİMİZİN ANA RAHMİNE DÜŞTÜĞÜ GECE OLARAK KABUL EDİLEN REGAİP KANDİLİ TÜM YURTTA OLDUĞU GİBİ İNEGÖL’DEDE DÜN AKŞAM DUA VE İBADETLERLE İDRAK EDİLDİ..
MÜBAREK REGAİP KANDİLİ DÜN AKŞAM TÜM YURTTA OLDUĞU GİBİ İNEGÖLDEDE DUA VE İBADETLERLE İDRAK EDİLDİ. BU ARADA SOMUNCU VAKFI ALTINBAŞ CAMİİNDE VATANDAŞA LOKUM DAĞITIRKEN İNEGÖL BELEDİYESİDE YEŞİL CAMİDE HELVA İKRAMINDA BULUNDU.
.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın