Sahte Rapora Takıldılar
Bursa İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından düzenlenen operasyonda, sahte sağlık raporu düzenleyip rüşvet aldıkları iddia edilen 10 kişi gözaltına alındı.
10 zanlı arasında İnegöl’de görev yaptıkları belirtilen bir doktor ile bir eczacının bulunduğu öğrenildi. Alınan bilgiye göre, bir ihbarı değerlendiren İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, sahte sağlık raporu düzenleyip rüşvet aldıkları ve dolandırıcılık suçu işledikleri iddia edilen bir gruba yönelik operasyon düzenledi. Osmangazi, Nilüfer, Yıldırım, İnegöl İlçeleri ve Osmaniye, İstanbul illerinde eş zamanlı operasyon yapan ekipler, M.B., M.D., M.S., Y.A., B.U., M.A., M.D., M.F., İ.A. ve E.A.'yı gözaltına aldı. Zanlılardan birinin kısa bir süre önce Bursa’dan İnegöl’e atanan doktor M.B., bir diğerinin ise İnegöllü eczacı Y.A. olduğu öğrenildi. Yapılan aramalarda çok sayıda suç delili ele geçirilirken, soruşturmanın devam ettiği belirtildi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın