İnegölspor ile Aydınspor arasında oynanan ve Bordo Beyazlıların 3-0 kazandığı müsabakayı Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba da izledi. İnegölspor'un bugün sahasında Aydınspor ile oynadığı karşılaşmayı Eskişehirspor'un teknik direktörü Samet Aybaba da izledi. Aybaba'nın futbolcu izlemek için İnegöl'e geldiği tahmin ediliyor.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın