Edinilen bilgiye göre, Akhisar mahallesi Kuşak sokakta ikamet eden Terkin ailesinin çocukları 16 yaşındaki Hediye Terkin ile 13 yaşındaki kardeşi Ahmet Terkin, çocuk odasında uykuya daldılar. İki kardeş, sobadan sızan karbon monoksit gazından zehirlendi. Sabah işe gitmek için uyanan baba Mehmet T., çocuklarının odasına girdiğinde odanın duman olduğunu ve çocuklarının hareketsiz yattığını fark ederek, durumu 112’ye bildirdi.
Zehirlenen kardeşler olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulanslarındaki sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından, İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine kaldırıldılar.
Yoğun duman altında kalmaları sonucunda karbonmonoksit gazından etkilenen kardeşlerden Hediye Terkin, İnegöl Devlet Hastanesi Yoğun Bakım Ünitesinde tedavi altına alınırken, Ahmet Terkin ise 112 Acil Servis Ambulansı ile Kütahya Evliya Çelebi Eğitim Araştırma Hastanesi yoğun bakımına sevk edildi. İki kardeşin de sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, olayla ilgili gerekli tahkikatın sürdüğü bildirildi.
Yıldırım Gazetesi





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın