Büyük tartışmaların ardından İnegöl 30 martta yapılan yerel seçimler sonrası Bursa'ya merkez ilçe olmuştu.Merkez ilçe olmanın ardından İnegöl Belediyesi bünyesinde bulunan bazı müdürlükler Bursa büyükşehir belediyesine dahil olmuştu
İşte İnegöl belediyesi bünyesinden Bursa büyükşehir belediyesi bünyesine bağlanan müdürlüklerden biriside su işleri müdürlüğü oldu. Buski bünyesine katılan su işleri müdürlüğünün tahsilat saatlerinde bazı değişiklikler oldu
Daha önce İnegöl belediyesi bünyesinde olan şu işleri müdürlüğünde mesai saatleri saat : 08:00-17:00 saatleri arasında iken Buski bünyesine katılmasının ardından saat 16:00'a kadar hizmet vermeye başladı. Gişe sayısı azlığı ve mesai saatlerinin kısalığından dolayı uzun kuyrukların olduğu ödeme noktasında mesai saatlerinin değişikliğinden habersiz olan vatandaşlar faturalarının yatıramadan geri döndüler.
Buski'den edindiğimiz bilgiye göre mesai saatlerinin bu şekilde olma nedeni kanun gereği , yapılan tahsilatların gün içerisinde hesaplara yatırılması zorunlu olmasından saat 16:00'dan itibaren fatura tahsilatı yapılmadığı öğrenildi.
Saat 16:00'dan sonra su kartlarına yükleme yapmak isteyen vatandaşlar ise İnegöl belediyesi binasında bulunan zabıta biriminde su kartlarına yükleme gerçekleştirebilecekler.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın