İnegolspor amigosu Tefik Taşkın dün yaptığı açıklamada Lüleburgaz galibiyeti ile tüm İnegölsporluları mutlu eden bir sonuca imza atan teknik direktör Necati Erkmen ekibi ile tüm futbolcuları kutladı. Bugüne kadar kendileri ile birlikte ortaya koyulan dayanışmanın devam edeceğini söyleyen Tevfik Taşkın “İnegölspor sevgisi her zaman devam edecektir. Bugüne kadar ortaya çıkan sonuçların bizleri zaman zaman üzmesine rağmen, takımın her zaman yanında ve destekçisi olduk. Lüleburgaz galibiyeti ile yaşanan güzel ortamın Bandırma maçında da devam etmesi için taraftarlar olarak takımı desteklemek için tribünlerdeki yerimizi alacağız. Bu ilk yarının son maçında İnegölspor’u desteklemek için sporseverlerin şehir stadında olmalarını arzu ediyorum.

Takımı sonuç ne olursa olsun Bandırma karşısında centilmence destekleyerek, İnegölspor taraftarının adına yakışır görüntü ortaya koyacağız. Kazananın İnegölspor’un olması ikinci yarı ile ilgili daha iyi bir ortamda hazırlanma imkânı yaratacağı düşüncesindeyim. Ara transferde yönetim kurulumuzun kadroya katacağı isabetli transferlerle daha güçlü bir İnegölspor’un yaratılması arzusunu taşımaktayız. Onursal Başkan Alinur Aktaş ve İnegölspor Başkanı Yusuf Şen ile değerli yönetimin İnegölspor’u başarıya taşıma adına yapacakları çalışmalarda destek vermeye devam edeceğiz.”dedi. Taşkın pazar saat 13.30 oynanacak olan İnegölspor-Bandırmaspor maçına tüm taraftarları beklediklerini sözlerine ekledi.